Konferencja MSCDN - Teoria i praktyka w procesie indywidualizacji we wczesnej edukacji dziecka.
01.10.2012Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli oraz Mazowiecki Kurator Oświaty we współpracy z Polskim Stowarzyszeniem „Dalton” serdecznie zapraszają do udziału w konferencji...
 Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli oraz Mazowiecki Kurator Oświaty we współpracy z Polskim Stowarzyszeniem „Dalton” serdecznie zapraszają do udziału w BEZPŁATNEJ konferencji:
Teoria i praktyka w procesie indywidualizacji we wczesnej edukacji dziecka.
Celem konferencji jest zaprezentowanie praktycznych rozwiązań, metod i form pracy z dzieckiem we wczesnej edukacji związanych z planowaniem działań edukacyjno-wychowawczych, które w swoich założeniach z jednej strony pozwalają dziecku na  wielozmysłowe doświadczanie świata, z drugiej zaś - na przekraczanie własnych możliwości.  Obok innowacyjnej koncepcji edukacji daltońskiej  spojrzymy na różnice indywidualne dziecka w wieku 3-8 lat, zastanowimy się nad  sposobami rozwiązywania problemów wychowawczych we wczesnej edukacji, przeniesiemy się  w świat fraszek muzycznych oraz działań rozwijających potencjał poznawczy.
Konferencja odbędzie się 19 października 2012 r., w godz. 11.30 – 16.30
Politechnika Warszawska ul. Koszykowa 75
Politechnika Warszawska ul. Koszykowa 75
gmach Wydziału Matematyki i Nauk Informacyjnych