Badania „Laboratorium myślenia - diagnoza nauczania przedmiotów przyrodniczych w Polsce”
List Mazowieckiego Wicekuratora Oświaty, Pani Katarzyny Góralskiej dotyczący badania „Laboratorium myślenia - diagnoza nauczania przedmiotów przyrodniczych w Polsce” realizowanego przez Instytut Badań Edukacyjnych.
Warszawa, dnia 12 sierpnia 2014 r.
ZIN.0344.153.2014.AM
Dyrektorzy
szkół ponadgimnazjalnych
z terenu województwa mazowieckiego
Szanowni Państwo,
uprzejmie informuję, że Instytut Badań Edukacyjnych z siedzibą w Warszawie przystępuje do realizacji czwartego cyklu badania „Laboratorium myślenia - diagnoza nauczania przedmiotów przyrodniczych w Polsce”. Jest to badanie niezmiernie ważne dla polskiego systemu edukacji, gdyż jest pierwszym ogólnopolskim badaniem przeprowadzonym na tak dużą skalę pod kątem skutków zmian systemowych m.in. wprowadzenia nowej podstawy programowej.
Głównym celem badania jest całościowe sprawdzenie umiejętności absolwentów gimnazjów z zakresu biologii, chemii, fizyki i geografii.
Zachęcam Państwa do udziału w tym projekcie.
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie internetowej:
www.eduentuzjasci.pl/badania.html
Koordynatorem projektu jest Pan Piotr Walicki z Pracowni Przedmiotów Przyrodniczych IBE tel.: 22 241.71.00 wew. 112.
Z poważaniem
z up.Mazowieckiego Wicekuratora Oświaty
/-/
Katarzyna Góralska
Mazowiecki Wicekurator Oświaty