Kampania informacyjna „Bezpieczne pieniądze”
Informujemy, że Narodowy Bank Polski we współpracy z Polską Wytwórnią Papierów Wartościowych prowadzi ogólnopolską kampanię informacyjną pod hasłem „Bezpieczne Pieniądze”, dotyczącą nowych zabezpieczeń polskich banknotów.
Informujemy, że Narodowy Bank Polski we współpracy z Polską Wytwórnią Papierów Wartościowych prowadzi ogólnopolską kampanię informacyjną pod hasłem „Bezpieczne Pieniądze”, dotyczącą nowych zabezpieczeń polskich banknotów.
Od kwietnia 2014 r. Narodowy Bank Polski wprowadza do obiegu banknoty 10, 20, 50, 100 złotych ze zmodernizowanymi zabezpieczeniami. Projekty graficzne zmodernizowanych banknotów nie ulegają zmianie, ale zastosowanie nowych zabezpieczeń powoduje, że różnice pomiędzy banknotami nowej i dotychczasowej emisji będą widoczne.
Szczegóły na stronie internetowej Banku.
Od kwietnia 2014 r. Narodowy Bank Polski wprowadza do obiegu banknoty 10, 20, 50, 100 złotych ze zmodernizowanymi zabezpieczeniami. Projekty graficzne zmodernizowanych banknotów nie ulegają zmianie, ale zastosowanie nowych zabezpieczeń powoduje, że różnice pomiędzy banknotami nowej i dotychczasowej emisji będą widoczne.
Szczegóły na stronie internetowej Banku.