Kampania społeczna pn. „Polska gościnność również na stadionach”
„Polska gościnność również na stadionach” to społeczna kampania medialna realizowana przez Fundację „Oswoić stres” w okresie od września do grudnia 2011 r.
„Polska gościnność również na stadionach” to społeczna kampania medialna realizowana przez Fundację „Oswoić stres” w okresie od września do grudnia 2011 r.
Celem kampanii jest promocja polskiej gościnności - uprzejmość, otwartość i życzliwość w stosunku do innych, okazywanej także podczas masowych imprez sportowych. Projekt skierowany jest do społeczności województwa mazowieckiego, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci i młodzieży.
Za pomocą Internetu, stacji telewizyjnych i radiowych, prasy lokalnej, plakatów i ulotek, chcemy podnieść świadomość wartości i zasad polskiej gościnności dla wizerunku Polaków, zwłaszcza w obliczu zbliżających się Mistrzostw Euro 2012, a za pomocą wykładów interaktywnych, prowadzonych w wybranych szkołach województwa mazowieckiego oraz ogłoszeniu szkolnego konkursu na plakat promujący cele kampanii, nauczać zasad jakie niesie za sobą polska gościnność.
Zadanie realizowane jest w ramach rządowego programu „Razem Bezpieczniej” polegającego na koordynacji działań policji, administracji rządowej i samorządowej oraz organizacji pozarządowych, w celu poprawy bezpieczeństwa i porządku publicznego. Zadanie stanowi także jeden z elementów programu edukacyjno - alternatywnego Komendy Głównej Policji „Jestem Kibicem przez duże K”.
Więcej informacji na stronie internetowej www.fos.org.pl.
Zadanie współfinansowane jest przez Wojewodę Mazowieckiego.
Patronat honorowy nad kampanią objął Wiceminister Spraw Wewnętrznych i Administracji gen. Adam Rapacki.
Celem kampanii jest promocja polskiej gościnności - uprzejmość, otwartość i życzliwość w stosunku do innych, okazywanej także podczas masowych imprez sportowych. Projekt skierowany jest do społeczności województwa mazowieckiego, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci i młodzieży.
Za pomocą Internetu, stacji telewizyjnych i radiowych, prasy lokalnej, plakatów i ulotek, chcemy podnieść świadomość wartości i zasad polskiej gościnności dla wizerunku Polaków, zwłaszcza w obliczu zbliżających się Mistrzostw Euro 2012, a za pomocą wykładów interaktywnych, prowadzonych w wybranych szkołach województwa mazowieckiego oraz ogłoszeniu szkolnego konkursu na plakat promujący cele kampanii, nauczać zasad jakie niesie za sobą polska gościnność.
Zadanie realizowane jest w ramach rządowego programu „Razem Bezpieczniej” polegającego na koordynacji działań policji, administracji rządowej i samorządowej oraz organizacji pozarządowych, w celu poprawy bezpieczeństwa i porządku publicznego. Zadanie stanowi także jeden z elementów programu edukacyjno - alternatywnego Komendy Głównej Policji „Jestem Kibicem przez duże K”.
Więcej informacji na stronie internetowej www.fos.org.pl.
Zadanie współfinansowane jest przez Wojewodę Mazowieckiego.
Patronat honorowy nad kampanią objął Wiceminister Spraw Wewnętrznych i Administracji gen. Adam Rapacki.