Bezpłatne szkolenia dla nauczycieli matematyki, informatyki i przedsiębiorczości
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera, w ramach projektu „Żyj twórczo. Zostań M@T.e-MANIAKIEM” zaprasza nauczycieli gimnazjów oraz szkół ponadgimnazjalnych prowadzących zajęcia z przedmiotów: matematyka, informatyka oraz przedsiębiorczość, na bezpłatne szkolenia, których celem jest poznanie obsługi platformy kształceniowej Moodle.
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera, w ramach projektu „Żyj twórczo. Zostań M@T.e-MANIAKIEM” zaprasza nauczycieli gimnazjów oraz szkół ponadgimnazjalnych prowadzących zajęcia z przedmiotów: matematyka, informatyka oraz przedsiębiorczość, na bezpłatne szkolenia, których celem jest poznanie obsługi platformy kształceniowej Moodle.
Kursy te, zakończone otrzymaniem certyfikatu, dostarczą unikatowej wiedzy dzięki ćwiczeniom opartym na sprawdzonych materiałach, m.in. kursach e-lerningowych prowadzonych w niewielkich grupach. Edukatorami będą certyfikowani znawcy platformy Moodle. Szkolenie będzie trwać 16 godzin i będzie zorganizowane w godzinach niekolidujących z godzinami pracy nauczycieli. W ramach zajęć podany zostanie darmowy catering oraz materiały.
Platforma Moodle umożliwia nauczycielom dodawanie, edytowanie i organizowanie materiałów oraz narzędzi dydaktycznych. Pozwala ona także na zamieszczanie własnych materiałów, w tym również multimedialnych, a także dzielenie się pomysłami i interesującymi rozwiązaniami w dydaktyce z innymi nauczycielami. Platforma i zamieszczone na niej materiały dydaktyczne wykorzystuje nowoczesną technologię zaadaptowaną od zagranicznego partnera projektu WebAlt – Uniwersytet w Helsinkach.
Celem projektu „Żyj twórczo. Zostań M@T.e-MANIAKIEM” jest zainicjowanie zmian w systemie edukowania młodzieży gimnazjalnej i licealnej z przedmiotów ścisłych – matematyki, informatyki/technologii informatycznej i przedsiębiorczości poprzez nowoczesny i efektywny model nauczania tych dziedzin wiedzy. Przy wsparciu naukowców, nauczycieli i uczniów bezpośrednio zaangażowanych w projekt, a także opierając się na doświadczeniach fińskich (współpraca z Uniwersytetem w Helsinkach), tworzymy Kompleksowy Model Kształtowania Kompetencji Kluczowych (KMKKK), na który składa się: system diagnozy 3 kluczowych kompetencji, system monitorowania rozwoju kompetencji, system motywowania uczniów oraz nowoczesne i atrakcyjne dla młodzieży pomoce dydaktyczne, m.in. gry strategiczne, blogi, e-learningi, wycieczki, quizy i niestandardowe scenariusze lekcji.
Projekt „Żyj twórczo. Zostań M@T.e-MANIAKIEM” realizowany jest przez Wyższą Szkołę Europejską im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie i jest finansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 3.3 Poprawa jakości kształcenia; priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Szczegóły dotyczące szkoleń znajdują się na stronie http://wse.krakow.pl/pl/matemaniak/
Kursy te, zakończone otrzymaniem certyfikatu, dostarczą unikatowej wiedzy dzięki ćwiczeniom opartym na sprawdzonych materiałach, m.in. kursach e-lerningowych prowadzonych w niewielkich grupach. Edukatorami będą certyfikowani znawcy platformy Moodle. Szkolenie będzie trwać 16 godzin i będzie zorganizowane w godzinach niekolidujących z godzinami pracy nauczycieli. W ramach zajęć podany zostanie darmowy catering oraz materiały.
Platforma Moodle umożliwia nauczycielom dodawanie, edytowanie i organizowanie materiałów oraz narzędzi dydaktycznych. Pozwala ona także na zamieszczanie własnych materiałów, w tym również multimedialnych, a także dzielenie się pomysłami i interesującymi rozwiązaniami w dydaktyce z innymi nauczycielami. Platforma i zamieszczone na niej materiały dydaktyczne wykorzystuje nowoczesną technologię zaadaptowaną od zagranicznego partnera projektu WebAlt – Uniwersytet w Helsinkach.
Celem projektu „Żyj twórczo. Zostań M@T.e-MANIAKIEM” jest zainicjowanie zmian w systemie edukowania młodzieży gimnazjalnej i licealnej z przedmiotów ścisłych – matematyki, informatyki/technologii informatycznej i przedsiębiorczości poprzez nowoczesny i efektywny model nauczania tych dziedzin wiedzy. Przy wsparciu naukowców, nauczycieli i uczniów bezpośrednio zaangażowanych w projekt, a także opierając się na doświadczeniach fińskich (współpraca z Uniwersytetem w Helsinkach), tworzymy Kompleksowy Model Kształtowania Kompetencji Kluczowych (KMKKK), na który składa się: system diagnozy 3 kluczowych kompetencji, system monitorowania rozwoju kompetencji, system motywowania uczniów oraz nowoczesne i atrakcyjne dla młodzieży pomoce dydaktyczne, m.in. gry strategiczne, blogi, e-learningi, wycieczki, quizy i niestandardowe scenariusze lekcji.
Projekt „Żyj twórczo. Zostań M@T.e-MANIAKIEM” realizowany jest przez Wyższą Szkołę Europejską im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie i jest finansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 3.3 Poprawa jakości kształcenia; priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Szczegóły dotyczące szkoleń znajdują się na stronie http://wse.krakow.pl/pl/matemaniak/