Pismo dot. rozliczenia rządowego programu Cyfrowy Uczeń za 2025 rok
12.12.2025w Warszawie
Al. Jerozolimskie 32, 00-024 Warszawa
Organy prowadzące
placówki wychowania
przedszkolnego
i placówki, o których mowa w art. 2
pkt 3-8 ustawy – Prawo oświatowe na terenie woj. mazowieckiego
dotyczy: rozliczenia Rządowego programu „Cyfrowy Uczeń” w 2025 roku.
Szanowni Państwo,
zgodnie z umową zawartą w ramach realizacji Rządowego programu wspierania organów w rozwijaniu umiejętności cyfrowych dzieci i młodzieży na lata 2025-2029 "Cyfrowy Uczeń" uprzejmie przypominam, że do dnia 15 stycznia 2026 r. organy prowadzące placówki wychowania przedszkolnego i placówki, które otrzymały wsparcie finansowe, zobowiązane są do przedstawienia sprawozdania finansowego z realizacji Programu i zwrotu niewykorzystanej części dotacji celowej.
Rozliczenie oraz zestawienie wydatków z realizacji programu wraz z protokołem przekazania/przyjęcia na stan, przygotowane przez organ prowadzący należy przesłać w wersji edytowalnej na adres e-mail: aneta.osuchowska@kuratorium.waw.pl oraz w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem za pośrednictwem skrzynki e-PUAP/e-Doręczenia lub pocztą tradycyjną na adres:
Kuratorium Oświaty w Warszawie
Al. Jerozolimskie 32
00-024 Warszawa
z dopiskiem: Sprawozdanie finansowe z realizacji programu "Cyfrowy Uczeń za 2025 rok".
W przypadku pytań z zakresu spraw finansowych informacji udziela p. Aneta Osuchowska tel. 22 551 24 00 w. 3106; aneta.osuchowska@kuratorium.waw.pl
Przesłana wersja edytowalna sprawozdań na adres e-mailowy musi zawierać dane identyczne z tymi, które zostały przesłane przez e-PUAP/e-Doręczenia lub pocztą tradycyjną.
W załączeniu:
Załącznik nr 1 - sprawozdanie finansowe
Załącznik nr 2 - zestawienie wydatków
Załącznik nr 3 - protokół przekazania/przyjęcia na stan
Sprawę prowadzi: Aneta Osuchowska tel. 22 551-24-00 wew. 3106
Z poważaniem
Mazowiecki Kurator Oświaty
/-/
Wioletta Krzyżanowska