Dystrybucja podręcznika 'Nasz elementarz' (wersja standardowa) - informacje uzupełniające
Prosimy o zapoznanie się z dodatkowymi informacjami, dotyczącymi dystrybucji podręcznika 'Nasz elementarz' (wersja standardowa) na terenie województwa mazowieckiego.
ADM.557.1. 2014 Warszawa, dn. 07.08.2014 r.
Dyrektorzy szkół podstawowych na terenie województwa mazowieckiego
Szanowni Państwo,
w związku z licznymi pytaniami, informujemy Państwa o możliwych przesunięciach czasowych w dostarczaniu materiałów do szkół podstawowych na terenie województwa mazowieckiego w stosunku do dat wskazanych w informacji z dnia 4 sierpnia br. Po rozpoczęciu realizacji wysyłki podręcznika (wraz z mapą) pojawiły się logistyczne niuanse, związane z losowymi przypadkami oraz stopniem zaawansowania przedsięwzięcia na terenie województwa i okazało się, że terminy ulegają modyfikacji w stosunku do wskazanych pierwotnie w przesłanej informacji.
Jednocześnie składamy gorące podziękowania dla dyrektorów szkół, którzy zapoznali się z informacjami dot. dystrybucji podręczników „Nasz elementarz” (w wersji podstawowej) i map „Polska.25 lat wolności”, zorganizowali pracę w swoich szkołach w sposób umożliwiający odbiór dostarczonych przesyłek i wykazali się zrozumieniem w przypadku opóźnień w dostawach. Powyższe dotyczy szkół, do których przesyłki zostały już dostarczone, jak również tych, w których pracownicy oczekują cierpliwie na ich odbiór.
Dyrektorzy szkół lub ich zastępcy (ewentualnie upoważnieni inni pracownicy szkół) powinny pozostawać w gotowości na terenie szkoły w godzinach 9.00 – 15.00, do chwili skutecznego dostarczenia bieżących przesyłek. W przypadku dodatkowych dostaw, które będą realizowane po 11 sierpnia br. z rezerwy podręcznikowej, pracownik kuratorium pozostanie ze szkołą w kontakcie i poinformuje o wybranym sposobie i planowanym terminie dostarczenia przesyłek.
Jednocześnie wydłużamy termin na potwierdzenie przez dyrektora szkoły danych w aplikacji MEN wspomagającej dystrybucję podręcznika - do 19 sierpnia br. (przypominamy, że logowanie odbywa się tak samo jak podczas składania zamówień na podręczniki, tj. poprzez strefę dla zalogowanych do SIO albo przy pomocy dodatkowej aplikacji udostępnionej na stronie https://sio.men.gov.pl/dodatki/podrecznik – w przypadku szkół, które z niezależnych od nich przyczyn nie mają możliwości logowania się przez strefę). Przypominamy również, że dane dyrektorzy potwierdzić będą mogli dopiero po wprowadzeniu danych przez GLS.
Zainteresowanych pracowników szkół, którzy chcieliby usprawnić proces dalszej dystrybucji, prosimy o przesyłanie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres justyna.wojcik@kuratorium.waw.pl danych kontaktowych do dyrektora szkoły lub innego pracownika wyznaczonego do odbioru materiałów (imię i nazwisko, stanowisko, numer telefonu komórkowego) wraz z podaniem nazwy szkoły i jej danych adresowych, celem przekazania ich do GLS i połączenia tej informacji z konkretną przesyłką (nie dotyczy szkół, które już przekazały te dane).
Z poważaniem
z up. Mazowieckiego Kuratora Oświaty
Katarzyna Góralska
Mazowiecki Wicekurator Oświaty