Moje skróty

Kuratorium Oświaty w Warszawie

Ograniczenie obsługi klienta w Kuratorium Oświaty w Warszawie - Aktualności -

Nawigacja

Ograniczenie obsługi klienta w Kuratorium Oświaty w Warszawie

W dniach 17 marca – 10 kwietnia 2020 r. Kuratorium Oświaty w Warszawie wprowadza ograniczenia w obsłudze klientów. Zmiany spowodowane są koniecznością zapobiegania rozprzestrzenianiu się koronawirusa SARS- CoV-2. Ograniczenia mogą zostać wydłużone w zależności od rozwoju sytuacji epidemiologicznej w kraju.

Wszyscy klienci Kuratorium proszeni są o ograniczenie wizyt. Wizyta w szczególnie uzasadnionych przypadkach jest możliwa po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu.

Kontakt z urzędem jest możliwy za pośrednictwem numerów telefonów, poczty elektronicznej oraz platformy ePUAP.

Telefon interwencyjny do godziny 18.00

Uprzejmie informujemy, że do godziny 18.00 w sprawach nagłych czynny jest telefon pod numerem: 506 073 554.

 

Najważniejsze zmiany wprowadzone od 17 marca br.

  • Dostarczanie korespondencji do Kuratorium Oświaty w Warszawie, Delegatur Kuratorium, jak również Archiwum zakładowego możliwe jest za pośrednictwem operatora pocztowego, poczty elektronicznej lub platformy ePUAP.

  • Zawieszone zostają przyjęcia klientów w sprawach skarg i wniosków.

Obsługa Wydziałów Kuratorium Oświaty w Warszawie

  • Wydział Wychowania i Kształcenia Specjalnego

Bezpośrednia obsługa klienta zostaje ograniczona. Kontakt z pracownikami w godzinach 8.00 - 16.00 możliwy jest poprzez:

- numer telefonu: 22 551 24 00, wew. 3121
- pocztę elektroniczną: zse@kuratorium.waw.pl

 

  • Wydział Kształcenia Ogólnego

Bezpośrednia obsługa klienta zostaje ograniczona. Kontakt z pracownikami w godzinach 8.00 - 16.00 możliwy jest poprzez:

- numer telefonu: 22 551 24 00, wew. 4131
- pocztę elektroniczną: kog@kuratorium.waw.pl

 

  • Wydział Kształcenia Ponadpodstawowego i Zawodowego

Bezpośrednia obsługa klienta zostaje ograniczona. Kontakt z pracownikami w godzinach 8.00 - 16.00 możliwy jest poprzez:

- numer telefonu: 22 551 24 00, wew. 5081
- pocztę elektroniczną: kpu@kuratorium.waw.pl

 

  • Wydział Rozwoju Edukacji

Bezpośrednia obsługa klienta zostaje ograniczona. Kontakt z pracownikami w godzinach 8.00 - 16.00 możliwy jest poprzez:

- numer telefonu: 22 551 24 00, wew. 6106
- pocztę elektroniczną: red@kuratorium.waw.pl

 

  • Wydział Informacji i Programów Rządowych

Bezpośrednia obsługa klienta zostaje ograniczona. Kontakt z pracownikami w godzinach 8.00 - 16.00 możliwy jest poprzez:

- numer telefonu: 22 551 24 00, wew. 5121
- pocztę elektroniczną: ipr@kuratorium.waw.pl

 

  • Archiwum zakładowe

Bezpośrednia obsługa klienta zostaje ograniczona. Kontakt z pracownikami w godzinach 8.00 - 16.00 możliwy jest poprzez:

- numer telefonu: 22 620 30 33
- pocztę elektroniczną: archiwum@kuratorium.waw.pl

 

  • Wydział - Biuro Kuratora Oświaty

Bezpośrednia obsługa klienta zostaje ograniczona. Kontakt z pracownikami w godzinach 8.00 - 16.00 możliwy jest poprzez:

- numer telefonu: 22 551 24 00, wew. 2122
-  pocztę elektroniczną: komunikacja@kuratorium.waw.pl

 

Uwierzytelnianie i uznawanie świadectw

Uprzejmie informujemy, że z uwagi na zmianę organizacji pracy urzędu związaną z zagrożeniem epidemiologicznym obsługa w zakresie uwierzytelniania świadectw i uznawania świadectw będzie odbywać się wyłącznie za pośrednictwem komunikacji telefonicznej bądź mailowej.

- numer telefonu w godzinach 8.00 -16.00: 664 663 628
- poczta elektroniczna: kuratorium@kuratorium.waw.pl

 

Certification/recognition of certificates

Please be kindly informed that due to the epidemiological situation regarding the risk of coronavirus the recognition/certification of certificates service will be limited. Information will be available remotely via phone or e-mail contact from March 16 to April 10, 2020.

- Telephone number 664 663 628  (8:00 a.m - 4:00 p.m.)
- E-mail address kuratorium@kuratorium.waw.pl

 

Obsługa Delegatur Kuratorium Oświaty w Warszawie

  • Delegatura w Ciechanowie

Bezpośrednia obsługa klienta zostaje ograniczona. Kontakt z pracownikami w godzinach 8.00 - 16.00 możliwy jest poprzez:

- numer telefonu: 23 672 44 71/73
- pocztę elektroniczną: delegatura.ciechanow@kuratorium.waw.plundefined

 

  • Delegatura w Ostrołęce

Bezpośrednia obsługa klienta zostaje ograniczona. Kontakt z pracownikami w godzinach 8.00 - 16.00 możliwy jest poprzez:

- numer telefonu: 29 760 42 91/93
- pocztę elektroniczną: delegatura.ostroleka@kuratorium.waw.pl

 

  • Delegatura w Płocku wew. 200

Bezpośrednia obsługa klienta zostaje ograniczona, z pracownikami można skontaktować się w godzinach 7.30 - 15.30 poprzez:

- numer telefonu: 24 262 64 50
- pocztę elektroniczną: delegatura.plock@kuratorium.waw.pl

 

  • Delegatura w Radomiu

Bezpośrednia obsługa klienta zostaje ograniczona, z pracownikami można skontaktować się w godzinach 7.30 - 15.30 poprzez:

- numer telefonu: 48 362 82 84 
- pocztę elektroniczną: delegatura.radom@kuratorium.waw.pl

 

  • Delegatura w Siedlcach

Bezpośrednia obsługa klienta zostaje ograniczona, z pracownikami można skontaktować się w godzinach 8.00 - 16.00 poprzez:

- numer telefonu: 25 632 61 00
- pocztę elektroniczną:  delegatura.siedlce@kuratorium.waw.pl

 

Podstawa prawna

Ograniczenie obsługi następuje na podstawie § 10 ust. 1 pkt 1 i 2 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 20 marca 2020 r. w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii  (Dz.U. z 2020 r. poz. 491 ze zm.).

 

 

 

Metryczka

Data publikacji 16.03.2020
Data modyfikacji 26.03.2020
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Andrzej Kulmatycki
Osoba udostępniająca informację:
Kornelia Szczepaniak
do góry